Op onze corona informatiepagina vind je alles voor een onbezorgde vakantie bij Roompot.

Aankomst en vertrek

Algemeen

Parkeren

Je kunt de auto parkeren nabij het vakantieverblijf. Je mag alleen in de daarvoor bestemde parkeervakken parkeren en niet op het gras.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Serviceset

Voor je gemak hebben wij een serviceset in het vakantieverblijf gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service point te melden en te parkeren op de extra parkeerplaats bij het recreatieveld op het park.

Keycard

Bij de aanreisinformatie heb je een keycard ontvangen. Deze geeft alleen toegang tot het zwembad, niet tot het vakantieverblijf.

Waarborg groepen

Bij groepsboekingen nemen wij voor aanvullende informatie telefonisch contact met je op. De boeking zal na het telefonische contact pas definitief worden gemaakt. 

Voor groepen hanteren wij een waarborgsom van € 500,- per persoon. Het Service point zal hierover contact met je opnemen alvorens de boeking definitief wordt gemaakt. 

Toegang zwembad

Alle gasten van De Soeten Haert hebben gratis toegang tot subtropisch zwemparadijs Roompot Beach Resort in Kamperland en zwembad Zeeland Village in Scharendijke. Je kunt met je keycard tijdens openingstijden van het zwembad toegangskaarten verkrijgen.

Aankomst

Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Aanreizen kan op vrijdag tot uiterlijk 20.00 uur en op maandag tot 17.00 uur. Kom je aan na sluitingstijd van het Service point, dan kun je op vrijdag tot 21.00 uur terecht in het eetcafé ernaast. Kom je niet op vrijdag of maandag aan, of op maandag na 17.00 uur, dan verzoeken wij je tijdig contact op te nemen met het Service point via telefoonnummer 0031 (0)111 460 606. Je kunt dan een afspraak maken voor het afhalen van de sleutel.

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Houd er rekening mee dat je vóór 18.00 uur arriveert als het arrangement al op de aankomstdag begint.

Vertrek

Op de dag van vertrek dien je om uiterlijk 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. Vertrek je op een tijdstip dat het Service point gesloten is, dan kun je de sleutel deponeren in de brievenbus die bevestigd is aan het hoofdgebouw.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst het vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

<